تبلیغات
Marketing-BlackBox - تیزر های قبل و بین برنامه
Marketing-BlackBox

جعبه سیاه بازاریابی محفلی برای پرداختن به اسرار و بیان ناگفته ها حوزه بازاریابی و تبلیغات

تیزر های قبل و بین برنامه

یکشنبه سی ام مرداد 1390

نوع مطلب :تبلیغات، 

تعرفه تیزر ها در باکس تبلیغاتی بین برنامه 2 برابر تعرفه باکس تبلیغاتی قبل از برنامه می باشد.

یادداشت: بنابراین رویکرد دیگر می تواند پرهیز از حضور در باکس تبلیغاتی بین برنامه باشد. این موضوع در عمل هزینه تبلیغاتی را به نصف کاهش می دهد.

تعرفه یک ثانیه تیزر در طبقه پخش 29 در اسفند ماه 60% * 6.750.000 ریال بود. این مبلغ برای یک تیزر عادی و در باکس قبل محاسبه شده است. بر این اساس هزینه پخش یک تیزر تلویزیونی 40 ثانیه ای که به عنوان اولین تیزر در باکس بین برنامه و در ماه اسفند از تلویزیون پخش شود چنین خواهد بود:

2*25%*(6.750.000*40)

هزینه همین تیزر به شرط آنکه به صورت عادی و قبل از باکس پخش شود چنین خواهد بود:

(6.750.000*40)

مشاهده می شود در صورتیکه اطلاع کافی از ضوابط و مقررات وجود داشته باشد تا چه حد می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود. این موارد صرفه جویی در مصارف هزینه ای است. همین رویکرد را می توان در کسب منابع اعتباری بیشتر لحاظ نمود.

تعرفه های اشاره شد مختص تیزر های رادیویی و تلویزیونی است و سایر آگهی ها (به جز آرم آگهی که تعرفه مختص به خود دارد) بنا به این تعرفه ها محاسبه می گردد.

 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


فهرست وبلاگ
طبقه بندی
آرشیو
نویسندگان
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جستجو
آخرین پستها