تبلیغات
Marketing-BlackBox - اخلاق حرفه ای در تبلیغات
Marketing-BlackBox

جعبه سیاه بازاریابی محفلی برای پرداختن به اسرار و بیان ناگفته ها حوزه بازاریابی و تبلیغات

اخلاق حرفه ای در تبلیغات

یکشنبه پانزدهم آبان 1390

نوع مطلب :تبلیغات، 

به دفعات پیش اومده که در بررسی نمونه کارهای شرکت های تبلیغاتی و یا در پرزنت توانمندی ها توسط مدیران مجموعه های مختلف برای امکان سنجی همکاری و یا عدم همکاری با آن شرکت تبلیغاتی با مواردی رو به رو می شم که ادعای انجام تبلیغاتی است که به عینه می دانم که توسط کدام طراح و کدام شرکت تبلیغاتی انجام شده است و این در حالی است که آن ایده در سوابق کاری شرکت مذاکره کننده قرار دارد. در برخی موارد حتی بعضی طرح ها و ایده های تبلیغاتی که توسط خودم و یا گروه همکارم مطرح شده بود از زبان افراد دیگر و منتسب به کسان دیگر مطرح می گردید.

به واقع دلیل این امر چیست؟ چرا برخی افراد و یا شرکت ها در معرفی خود، طرح ها و تبلیغات موفق را ازآن خود می دانند و فکر می کنند با چنین ادعاهای واهی می توانند از کارفرمایان پروژه ای هر چند کوچک بگیرند؟ مگر غیر از این است که کیفیت لازمه یک همکاری بلند مدت است؟ آیا تغییراتی در قوانین مالکیت های معنوی و ثبت ایده ها لازم است؟   


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


فهرست وبلاگ
طبقه بندی
آرشیو
نویسندگان
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جستجو
آخرین پستها