تبلیغات
Marketing-BlackBox - واصل
Marketing-BlackBox

جعبه سیاه بازاریابی محفلی برای پرداختن به اسرار و بیان ناگفته ها حوزه بازاریابی و تبلیغات

واصل

یکشنبه بیست و هفتم آذر 1390

نوع مطلب :برند، 

یکی از راهکارهای طراحی نام تجاری (برند)، مخفف سازی یا به عبارتی ساختAcronym  است. بسیاری از بزرگان برند دنیا نیز از این شیوه برندسازی استفاده کرده اند. پنجشنبه 24 آذر ماه که به عنوان سخنران اصلی کنفرانس مدیریت نام تجاری (برند) در دانشگاه مازندران حضور داشتم از میان حامیان مالی خصوصی کنفرانس با برند جدیدی با نام واصل آشنا شدم.

 

پس از پرس و جو از مدیریت عالی شرکت متوجه شدم این برند اکرونیمی از  Trade Markواحد ایجاد صنایع لذیذ می باشد.

 

 

 این برند تولید کننده مربا و ترشی به بازار در یک بسته بندی نسبتا مناسب و با درپوشی ویژه بر روی بسته بندی (یکی از مزیت های مد نظر مدیریت، که البته سابق بر این در بسته بندی های زیتون به کار رفته است) خواهد بود. با این تفاسیر و با علم بر آنکه نام تجاری می بایست دارای ویژگی های خاصی باشد آیا برند واصل را برای گروه محصولی مذکور مناسب می دانید؟ طراحی لوگو، فونت یا تایپوگرافی به کار رفته را چگونه ارزیابی می کنید؟ واژه واصل به چه معناست؟ آیا این برند نیازی به شعار ندارد؟

 


معصومی
دوشنبه بیست و هشتم فروردین 1391 08:39 ق.ظ
واصل تداعی كننده مقولات عرفانی است. بنابراین نام مناسبی برای صنایع غذایی نیست.
دوشنبه بیست و دوم اسفند 1390 11:57 ق.ظ
one of the best food products i have ever had :)
azin
جمعه نهم دی 1390 10:46 ب.ظ
behtarin berand va behtarin mahsol,va behtarin keifiat
رضا نیازی تبار
سه شنبه بیست و نهم آذر 1390 08:14 ب.ظ
تا حدودی برند مناسب گروه محصولی می باشد. لوگو به نسبت خوب و واژه واصل به معنی وصل کننده و اتصال رابطه بین تولید و مصرف است.شعار خاص نیز برای برند مورد نیاز است
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


فهرست وبلاگ
طبقه بندی
آرشیو
نویسندگان
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جستجو
آخرین پستها