تبلیغات
Marketing-BlackBox - چهارمین دوره مجمع جهانی تبلیغات
Marketing-BlackBox

جعبه سیاه بازاریابی محفلی برای پرداختن به اسرار و بیان ناگفته ها حوزه بازاریابی و تبلیغات

چهارمین دوره مجمع جهانی تبلیغات

جمعه نوزدهم آبان 1391

نوع مطلب :برند، بازاریابی، تبلیغات، 

 

در روزهای 18 و 19 آبان ماه، چهارمین دوره مجمع جهانی تبلیغات در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید که در آن جمع کثیری از مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی، تبلیغات و برند صنایع ایران حضور داشتند و با مباحث روز تبلیغات و تکنیک های برند که به شرح ذیل و با سخنرانی اساتید برجسته و نوابغ این حوزه مطرح گردید، بیش از پیش آشنا شدند.

 

آشنائی با تکنیکهای کاربردی برند سازی در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه

چگونگی بقا در بحران از طریق خلاقیت و نوآوری در برند سازی و تبلیغات

راهکارهای ایجاد تمایز و مزیت رقابتی در مقایسه با دیگر برند های رقیب

آشنائی با خارق العاده ترین برند ها و تبلیغات در مسابقات جهانی المپیک لندن

چگونه خلاقیت همه چیز را می فروشد و چرا تلویزیون در تبلیغات هرگز نمی میرد؟

خلق تجربیات بی نظیر و به یاد ماندنی از طریق برند شما

چگونگی مدیریت بودجه های تبلیغاتی و برند سازی در زمان رکورد اقتصادی

برندسازی داخلی - رشد برند شما از درون

چگونگی ادغام رسانه ها برای یک پیام واحد به صورت کارآمد و موثر

راهکار و تکنیکهای فکر کردن خلایق و ایجاد شیوه های نوآور قدرت عبارت چه می شد اگر؟

در این میان با مساعدت و همکاری صمیمانه جناب آقای بادکوبه مدیریت محترم آژانس فرهنگی و هنری روزگار طرفه، یکی از حامیان مالی برگزاری این مجمع، امکان عرضه کتاب جعبه ابزار تبلیغات ایران میسر گردید که با استقبال خوب عزیزان حاضر مواجه گردید.


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


فهرست وبلاگ
طبقه بندی
آرشیو
نویسندگان
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جستجو
آخرین پستها